نوشته شده توسط : مهران

تاثیرات گانودرما در درمان زگیل تناسلی
در ادامه بررسی تاثیرات درمان زگیل تناسلی با قهوه گانودرما می توان به موارد زیر نیز اشاره نمود که عبارتند از:

سلامت قلب: حفظ سلامت کلی جسم انسان با افزایش کلسترول بدن و کاهش تری گلیسیرید خون در بلند مدت می تواند بر روی روند درمان زگیل تناسلی بسیار موثر بوده و موجب بالارفتن سطح ایمنی بدن گردد.
کنترل قند خون: یکی دیگر از تاثیرات قهوه گانودرما، کاهش چشمگیر قند خون حیوانات است که مطابق با آزمایش های انجام شده، توانسته اند این ویژگی را در حیوانات مشاهده نمایند.
بهبود لنفوسیت های T , B: این خاصیت باعث می شود تا عملکرد سلول ها در سیستم دفاعی انسان تقویت شده و بتواند در مقابل بیماری زگیل تناسلی، مقاومت نماید.
راجع به تاثیرات درمان زگیل تناسلی با قهوه گانودرما لازم است به این قضیه نیز اشاره شود که مطابق با یک تحقیقی که بر روی 10 زن با نتیجه مثبت بیماری HPV (زگیل تناسلی) انجام شد، در پایان آزمایش، 5 نفر از آن ها طبق یک پروسه شش ماهه درمان با قارچ گانودرما توانستند این بیماری را رفع کنند.

زگیل تناسلی قهوه گانودرما

نحوه تهیه و مصرف گیاه گانودرما
شما می توانید در کنار روند درمان اصلی که برای رفع مشکل زگیل تناسلی استفاده می کنید، از گیاه گانودرما نیز بهره ببرید. برای این کار می توانید از حالت قهوه این ماده همراه با سایر مواد غذایی استفاده کنید که به صورت دم کرده، به آسانی میل می شود.

برای مصرف این ماده جهت رفع مشکل زگیل تناسلی، بهتر است با مشورت پزشک خود، آن را به صورت روزانه مصرف نمایید تا سیستم ایمنی بدن شما در مبارزه با این مشکل در طول دوره درمان، تقویت شده و بهبود یابد.

خرید قهوه گانودرما سوپریم

جمع بندی زگیل تناسلی و قهوه گانودرما
به طور کلی، گانودرما از قدیم الایام به عنوان یک گیاه دارویی در شرق آسیا شناخته می شد که امروزه از آن برای رفع مشکلات مختلفی استفاده می شود. یکی از این کاربردها، درمان زگیل تناسلی با قهوه گانودرما است.

گانودرما از مواد شیمیایی مختلفی تشکیل شده است که سبب می شود تا سیستم ایمنی بدن در مقابل این بیماری عفونی تقویت شده و موجب خاصیت آنتی باکتریال و ضد ویروسی این ماده در مقابل بیماری عفونتی زگیل تناسلی شود. همچنین این ماده با تقویت سلول های دندریتپک، می تواند به کمک سلول های دارای آنتی ژن، آنتی ژن های خارجی را تشخیص دهد و آن را از بین ببرد.

 

 

قهوه سوپریم گانودرما برای زگیل تناسلی

آیا می دانید قهوه سوپریم چیست؟ آیا می دانید قهوه سوپریم چه خواصی دارد؟ در این مطلب به خواص قهوه سوپریم در درمان بیماری زگیل تناسلی خواهیم پرداخت.

هر آنچه باید از قهوه سوپریم بدانید.

آیا می دانید قهوه سوپریم چیست؟ آیا می دانید قهوه سوپریم چه خواصی دارد؟ افراد بسیاری از وجود زائده هایی در ناحیه تناسلی خود رنج می برند که موجب سوزش و خارش در ناحیه تناسلی فرد می شود که علاوه بر اینکه ظاهر ناحیه تناسلی را تحت شعاع قرار می دهد موجب نارضایتی زوجین از رابطه زناشویی نیز گردیده است. این امکان وجود دارد که پس از اقدام به درمان به طور موقت زگیل های ناحیه تناسلی از بین بروند اما امکان بازگشت آنها زیاد است که این خود یک دغدغه برای فرد بیمار می باشد که در این مطلب به تاثیر قهوه سوپریم در درمان زگیل ناحیه تناسلی خواهیم پرداخت.

زگیل تناسلی چیست و چگونه به وجود می آید؟
عامل اصلی بوجود آمدن زگیل تناسلی وجود ویروسی به نام اچ پی وی می باشد. راه انتقال ویروس تناسلی ارتباط مستقیم جنسی با فرد بیمار می باشد که استفاده از کاندوم هم از انتقال آن جلوگیری نمی کند. در بسیاری از مواقع پیش آمده است که افرادی به متخصصین ارولوژیست مراجعه کرده اند که بدون هیچ رابطه جنسی به زگیل تناسلی مبتلا شده اند که مشخص شده است فرد مبتلا از طریق استفاده از تیغ آلوده یا توالت های عمومی به این ویروس مبتلا شده است. زگیل تناسلی یک بیماری مشترک بین مردان و زنان می باشد که در آقایان در انتهای آلت تناسلی آنها به وجود می آید و در زنان دور واژن به وجود می آید و شکلی شبیه به گل کلم دارد.

قهوه سوپریم برای زگیل تناسلی

آیا باید از زگیل تناسلی ترسید؟
امروزه افراد بسیاری به متخصصین ارولوژیست مراجعه می کنند که از وجود زگیل در ناحیه تناسلی خود رنج می بردند و این ترس را دارند که این یک بیماری خطرناک باشد و گاهی پیش می آید که این افراد به دلیل وجود زگیل در ناحیه تناسلی خود دچار افسردگی می شوند که باید این مطلب را به این دسته از بیماران متذکر شد که بیماری زگیل تناسلی، بیماری خطرناکی نیست و نکات مهمی که باید بدانند این است که این بیماری مانند ایدز و هپاتیت خطر انتقال ندارد، موجب مرگ و میر نمی شود و هیچ مشکلی در فرزند آوری به وجود نمی آورد و می توان گفت در کل بیماری خطرناکی نمی باشد که در ادامه این مطلب به درمان با قهوه سوپریم برای زگیل تناسلی خواهیم پرداخت.

 

منبع نوشته های بالا



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خواص و موارد مصرف:
تصفیه خون و تصفیه کبدبهبود بیماری های خود ایمنیرفع خستگی و خواب آلودگی

ویژگی های محصول:

وزن خالص: 1800 گرممناسب برای: برا افراد دارای کبد چربنوع محصول : تی بگ (کیسه ای )تعداد در هر بسته : 120 عدد تی بگ

ترکیبات:

کاسنیشاه ترهقاصدکعلف لیموبه لیموچای سبزگل همیشه بهارپر سیاووش و خار مریمبرگ مود و شیرین بیان

نحوه و زمان مصرف :

روش استفاده از دمنوش تصفیه خون به این صورت می باشد که در آب جوش ۵ دقیقه دم کشیده شود , در وعده های بعد از غذا مورد استفاده قرار گیرد . ۱ تا ۲ ساعت بعد از غذا مصرف گردد . روزانه ۲ تی بگ مخصوص افراد معمولی که به دنبال پاکسازی کبدشان هستند . اما برای کسانی که گرید ۳ هستند روزانه ۳ تی بگ استفاده شود .

 

 

موارد منع مصرف:

افراد هموفیلی و دیالیزی , کسانی که وارفارین و آسپرین استفاده می کنند . زنان شیرده و باردار و همچنین افرادی که بیماری فشار چشم دارند نباید از دمنوش مصفی خون استفاده کنند .

 

 

دمنوش مصفی خون همانطور که از نامش پیداست تصفیه کننده خون می باشد و شما می توانید به راحتی دمنوش مصفی خون دکتر بیز را تهیه و مصرف کنید.

بهترین دمنوش مصفی خون دکتر بیز

 

دمنوش مصفی خون دکتر بیز از جمله دمنوش های بسیار کاربردی و همینطور دارای مجوز رسمی از سازمان بهداشت و غذای وزارت بهداشت است. این دمنوش امروزه به جای دارو های صنعتی و پرداخت هزینه های بسیار زیاد خریداری و مصرف می شود و تاثیر آن بسیار بیشتر از دیگر داروهای صنعتی مشاهده شده است. به همین خاطر است که به افرادی که دارای مشکلات مربوط به کبد و کبد چرب می باشند معرفی و توصیه می شود. در این مقاله قصد داریم دمنوش کبد چرب دکتر بیز را به طور خلاصه خدمتتان معرفی نماییم و اطلاعاتی جامع در این باره در اختیارتان قرار دهیم.

 

خرید دمنوش تصفیه خون دکتر بیز

به منظور خرید دمنوش مصفی خون بیز نیاز است که کمی جستجو در گوگل انجام داد و با کسب اطلاعات از این که کدام یک از سایت ها قابل اعتماد می باشند، خریدی با اعتماد و آرامش کامل انجام دهیم. به محض آنکه جستجوی کافی را پیرامون این دمنوش و خواص و فواید آن انجام دادیم، می توانیم قیمت آن را در سایت ها جستجو نماییم. دمنوش مصفی خون دکتر بیز از خواص متعددی برخوردار می باشد که درمان کبد چرب و سم زدایی و پاکسازی کبد از اصلی ترین فواید آن می باشد. قیمت دمنوش مصفی خون از حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر می باشد و می توان در مناسبت های مختلف از تخفیفات دمنوش مصفی خون بهره ببرید.

 

 

 

 

 

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت درب منزل قیمت :298 هزار تومان

 

1 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت آنلاین قیمت :270 هزار تومان

 

2 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 596 هزار تومان

 

2 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 540 هزار تومان

 

3 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 894 هزار تومان

 

3 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 790 هزار تومان

 

قیمت دمنوش مصفی خون بیز

کبد چرب و پاکسازی آن از جمله مشکلات بسیاری از بزرگسالان و افراد مسن می باشد که علم پزشکی بسیار به آن پرداخته است. حتی نکته جالب توجه آن است که چهل درصد مردم ایران درگیر این مشکل می باشند و متوسل به داروهای زیادی شده اند. حال دمنوش مصفی خون دکتر بیز از مواد دارویی گیاهی تشکیل شده است و مورد تایید می باشد.

 

دمنوش مصفای خون دکتر بیز

مشاوران دارویی و تغذیه ای نوع زندگی مردم که به نحوه تغذیه و خواب و خوراک آنها است برمی گردد، مربوط دانسته اند و ارتباط مستقیمی میان کیفیت آن و کیفیت سلامت کبد مردم دانسته اند. حال این دمنوش به خاطر نحوه عملکرد موثری که بر روی کبد دارد مورد توجه بسیاری از بیماران قرار گرفت و در سایت هایی که فروش اینترنتی دارند نیز برای فروش قرار گرفته و قیمت دمنوش مصفی خون دکتر بیز از سیصد هزار تومان به ۲۷۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده و در بسته هایی که ۱۲۰ عدد از آن وجود دارد در اختیار خریداران قرار گرفته شده است.

خرید دمنوش کبد چرب مصفی بیز

دمنوش تصفیه خون دکتر بیز

غلظت خون از جمله عوارضی است که کبد چرب به افراد می دهد، که خود عوارض دیگری از جمله ضعف و خستگی به افراد خواهد داد. ظاهر افراد را تحت تاثیر قرار می دهد و ممکن است جوش های زیادی بر پوست افراد بر جای بگذارد. نقش کبد در بدن ما بسیار بالا و حساس می باشد و به همین خاطر باید به آن توجه بالایی داشته باشیم و از به خطر افتادن این ارگان حیاتی و حساس جلوگیری کنیم. دمنوش مصفی خون دکتر بیز نیز اولین و بهترین حوزه در تولید و عرضه دمنوش های گیاهی است که با مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، فعالیت خود را آغاز نموده است.

داشتن توجه کم و حتی عدم توجه به کبد می تواند آثار بسیار مخرب و بر جای گذاشتن هزینه های گزاف برای افراد در پی داشته باشد. پیوند کبد یکی از عواقب نداشتن توجه به کبد می باشد که سالانه طبق آمار، بسیاری از افراد را درگیر کرده است. بنابراین درمان کبد چرب و تصفیه و پاکسازی آن، رسیدگی دائمی افراد را می طلبد و نیازمند توجه دائمی می باشد تا منجر به مرگ افراد نشود. این دمنوش با اثر گذاری بسیار موثر و نافذی که دارد، مورد توجه تعداد بالایی از مردم قرار گرفته و می توان با خرید و مصرف آن تاثیر چشمگیر آن را مشاهده نمود.

 

 

دمنوش مصفی خون از بهترین محصولات دکتر بیز می باشد. برای خرید بهترین دمنوش مصفی خون دکتر بیز می توانید از وب سایت اینترنتی ما اقدام کنید.

دمنوش مصفی خون از محصولات دکتر بیز

 

امروزه بسیاری از افراد به دنبال پاسخ بسیار مناسبی برای سوال دمنوش مصفی خون چیست؟ هستند تا از این طریق با خیال راحت اقدام به خرید و استفاده از این محصول داشته باشند. شما نیز می توانید تازه ترین و باکیفیت ترین دمنوش مصفی خون دکتر بیز را از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b5%d9%81%db%8c%d9%87-%d8%ae%d9%88%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خواص و موارد مصرف:

چربی سوزی قوی
کاهش اشتهای واقعی
پایین آورنده چربی خون
کاهنده کلسترول خون
تقویت کننده اعصاب
درمان بیماری های عصبی و وسواس
تقویت و شادابی پوست صورت و بدن “ضد پیری”
تقویت و پیشگیری از سفیدی مو
سرشار از ویتامین B1
درمان یبوست
جلوگیری و درمان بواسیر

 

ویژگی های محصول :

ترکیبات : سبوس برنج قهوه ای لایه دوم
وزن خالص: 400 گرم
مناسب جهت :کاهش وزن و ریزش مو و دیابت
مدل محصول : تی بگ 25 عددی
شیوه نگهداری: درجای خشک و خنک
کاهش وزن تا : 4 تا 8 کیلوگرم
مدت زمان مصرف : هر بسته مناسب 12 روز (روزانه دو نوبت)

نحوه و زمان مصرف :

1- ده دقیقه قبل از صبحانه یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را درون لیوان با شیر مخلوط کرده و میل کنید، این کار باعث می شود اشتهای شما کاهش یافته و همچنین شور و نشاط در شما از ابتدای صبح فراهم آید و شما یک روز شاد و پر انرژی را شروع کنید.

2-در وعده نهار و شام : ده دقیقه قبل از صرف ناهار و شام یک قاشق غذا خوری را درون یک کاسه با ماست مخلوط کنید و بخورید.این کار باعث کاهش اشتها و افزایش سوخت چربی های اضافه بدن می شود و لاغری و داشتن اندامی دلخواه را کم کم به شما هدیه می دهد.

برای لاغری همچنین می توانید 1 یا 2 قاشق مرباخوری سبوس برنج را در یک لیوان شیر یا آبمیوه ریخته در طول روز میل کنید.

 

موارد منع مصرف:

کودکان زیر 5 سال و بانوان باردار و شیرده با نظر پزشک استفاده نمایند.

 

 

سبوس برنج دکتر بیز یکی از محصولات مقوی در بین کالاهای این شرکت می باشد. سبوس برنج دکتر بیز در یک بسته بندی با وزن 375 گرم ارائه می شود.

معرفی کامل سبوس برنج دکتر بیز

 

سبوس برنج دکتر بیز یکی از محصولات کمتر شناخته شده به خصوص در ایران است. در رابطه با سبوس برنج دکتر بیز باید گفت این ماده از لایه نازک و غلاف محافظ دانه برنج ساخته می شود که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی بوده و سبوس برنج دکتر بیز شامل انواع ویتامین ها ، آهن ، مس ، اسید های چرب ، فیبر و پروتئین و مواد معدنی می باشد. سبوس برنج دکتر بیز در یک بسته بندی کاملا مناسب با وزن 375 گرم عرضه می شود که این محصول به صورت کاملا فرآوری شده در 25 ساشه 15 گرمی به دست مصرف کنندگان می رسد. برای معرفی کامل سبوس برنج دکتر بیز تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سبوس برنج چیست؟
در طول تاریخ تمدن بشری ، غذا به منظور تأمین تغذیه و حفظ سلامتی همواره مورد نیاز انسان ها بوده است. امروزه با توجه به این نیاز ، تولید “غذاهای کاربردی” در حال شتاب گرفتن است ، زیرا مصرف کنندگان در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته مایل به حفظ سلامتی بهتر هستند .

غذاهای کاربردی اخیراً به عنوان نامزدهای مناسب ، ارزان و امیدوار کننده برای جلوگیری از مشکلات مزمن سلامتی تولید می شوند. سبوس برنج ، محصول جانبی فرایند آسیاب کردن برنج ، از لایه خارجی دانه برنج ایجاد می شود. این ماده شامل مواد مغذی و ترکیبات فعال بیولوژیکی است. سبوس برنج غالباً با استفاده از تثبیت ، تقسیم ، تیمار آنزیمی یا تخمیر فرآوری می شود.

سبوس برنج که امروزه در انواع مختلفی مانند سبوس برنج قهوه ای شرکت بیز تولید می شود ، فواید بسیار زیادی دارد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 85 هزار تومان

 

1 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 78 هزار تومان

 

2 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 156 هزار تومان

 

3 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 255 هزار تومان

 

3 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 229 هزار تومان

 

6 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 510 هزار تومان

 

6 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 445 هزار تومان

 

اجزای سبوس برنج دکتر بیز
ترکیب سبوس برنج با تنوع برنج ، شرایط جغرافیایی و روشهای فرآوری متفاوت است. سبوس برنج ، از لایه خارجی دانه برنج تشکیل می شود که 8-10٪ از وزن کل دانه را تشکیل می دهد. با این حال ، این ماده حاوی بیشتر مواد مغذی است:

کربوهیدرات ها (34-62٪) ،
لیپیدها (15-20٪) ،
پروتئین (11-15٪) ،
فیبر خام (7-11٪) و
خاکستر (7-10٪).
به طور خاص ، چربی های برنج و اجزای فعال زیستی در سبوس برنج متمرکز می شوند.
اسیدهای چرب مانند پالمیتات (26-21٪) ،
لینولئات (31-33٪)
اولئات (42-37٪) در سبوس برنج دکتر بیز هستند.
سبوس برنج دکتر بیز

 

نکاتی در رابطه با اجزای سبوس برنج
علاوه بر این ، سبوس برنج به دلیل محتوای زیاد اسیدهای چرب اشباع نشده ، غذایی سالم محسوب می شود. مقادیر قابل توجهی از ترکیبات فعال زیستی مانند γ ‐ oryzanol ، توکوترینول ، توکوفرول و α ‐ sitosterol و همچنین فیبرهای غذایی مانند α ‐ گلوکان، پکتین و صمغ در سبوس برنج یافت شده است.

به طور خاص ، γ ‐ oryzanol ، آنتی اکسیدان اصلی موجود در سبوس برنج ، دارای یک فعالیت آنتی اکسیدانی 10 برابر بیشتر از توکوفرول است ، در حالی که توکوترینول 40-60 برابر بیشتر از توکوفرول فعالیت آنتی اکسیدانی دارد. با این حال ، نسبت این مواد شیمیایی گیاهی با توجه به نوع سبوس برنج قهوه ایی دکتر بیز متفاوت است. علاوه بر این ، سبوس برنج حاوی موادی از جمله هیدروکسی ، متوکسی سینامیک اسید (FA) است که دارای اثرات محافظتی و آنتی اکسیدانی می باشد.

 

فروش سبوس برنج قهوه ای با قیمت مناسب

 

یکی از منحصر به فرد ترین محصولات تولید شده در شرکت بیز سبوس برنج قهوه ای می باشد که در حال حاضر فروش این محصول از طریق فروشگاه دمنوش های لاغری آغاز شده است. توجه داشته باشید از آنجایی که سبوس برنج قهوه ای خواص بسیار زیادی دارد مشاهده می شود که امروزه استفاده از آن توسط افراد زیادی رواج پیدا کرده است و اگر شما هم تمایل دارید با مشخصات و تاثیرات سبوس برنج قهوه ای بیشتر آشنا شوید بهتر است در ادامه مقاله با ما همراه باشید. به طور کلی سبوس برنج، غلاتی بسیار غنی محسوب می شود که توسط شرکت های زیادی تولید می شود، اما همه این برندها کیفیت مطلوب را نداشته بلکه یکی از باکیفیت ترین محصولات موجود، تولید شده در شرکت بیز است. علاوه بر کیفیت سبوس برنج قهوه ایی دکتر بیز قیمت مناسبی دارد.

 

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز و خاصیت لاغر کنندگی آن

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز، تاثیر فوق العاده ای بر کاهش وزن دارد. با مصرف روزانه سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز قبل از غذا، میزان اشتها کاهش می یابد.

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز و خاصیت لاغر کنندگی آن

 

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز، یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد. چرا که با عرضه این محصول شما می توانید ویتامین ها و پروتئین های از دست رفته برنج را در زمان کندن پوست آن، جبران کنید و از آنها بهره مند شوید. سبوس برنج دکتر بیز و لاغری به کمک آن، سبب شده است که فروش این محصول به شدت مورد توجه قرار گیرد.
سبوس برنج قهوه ایی دکتر بیز

سبوس برنج، جزو آن دسته از محصولاتی است که نمی توانید آن را به صورت طبیعی تهیه و مصرف کنید بلکه برای استفاده از آن باید به صورت جداگانه آن را تهیه کنید. حتما تاکنون بارها شنیده اید که بخش قابل توجهی از خواص و مواد مغذی گیاهان در پوست آنها وجود دارد و با دور ریختن پوست گیاهان، خواص آن را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهید. مصرف برنج نیز به این صورت بوده و خیلی ها با دور ریختن پوست برنج که بعد از شلتوک قرار دارد، خود را از مواد مغذی سبوس برنج محروم می کنند.

از این رو شرکت دکتر بیز بار دیگر با اقدامی کاملا مناسب سعی کرده است تا سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز را در بسته بندی های کاملا بهداشتی وارد رژیم غذایی روزانه شما کند. پودر سبوس برنج دکتر بیز به منظور استفاده از تمام ویتامین های موجود در آن کاملا به پایداری رسیده و بعد از آن عملیات بسته بندی به شکل ساشه بر روی آن انجام گرفته است. لازم است بگوییم که فواید سبوس برنج دکتر بیز از خود برنج بیشتر بوده و با جداسازی آن میزان قابل توجهی از ویتامین ها و پروتئین های موجود در برنج از بین می رود. از این رو خرید و مصرف سبوس برنج دکتر بیز، بهترین راه برای جبران ویتامین های از دست رفته می باشد

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

سامانه دمنوش های لاغری شرکت سحر

شما با وارد شدن به سامانه دمنوش لاغری سحر این امکان را دارید تا با کارشناسان شرکت تولید کننده دمنوش لاغری سحر تبادل نظر داشته نظر داشته و به راحتی طریقه خرید دمنوش لاغری سحر و همینطور شماره دمنوش لاغری سحر را در اختیار داشته باشید. در این سامانه پیامک دمنوش لاغری سحر وجود دارد و شما می توانید در رابطه با محصولات متنوع دمنوش لاغری سحر نظرات خود را در اختیار دیگران کاربران قرار دهید و از همه مهمتر در این سامانه مشاوره دمنوش لاغری سحر انجام پذیر می باشد.

تصویر ۱۶

 

خرید آنلاین دمنوش لاغری گیاهی سحر

شما با خرید آنلاین دمنوش های لاغری سحر این فرصت را در اختیار دارید تا سریع و آسان مطابق با انتخاب خود و همچنین بودجه در نظر گرفته شده قبل از خرید و ثبت سفارش ، با نمونه ای از محصولات شرکت سحر به صورت پک های ۲۰ عددی، ۴۰ عددی و همچنین ۶۰ عددی و ۱۲۰ عددی آشنا شده و مشخصات هر یک از نمونه ها را مورد بررسی قرار دهید. سپس با انتخاب درستی از محصولات شرکت سحر از تخفیفات ویژه ای بهره مند شوید. اگر چه هر نوع از محصولات دمنوش لاغری سحر قیمت مشخص شده ای دارد اما با بالا بردن تعداد خرید بسته ها نیز قیمت ها در نرخ پایین تری قرار می گیرند.

آشنایی با دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک

 

دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک به عنوان یکی از بهترین دمنوش ها شناخته می شود که این دمنوش می تواند شما را به وزن ایده آلتان برساند. توجه داشته باشید که این دمنوش در انواع مختلف عرضه شده و می توانید متناسب با خواسته خود اقدام به خرید دمنوش نمایید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تصویر۱

 

دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک

دمنوش لاغری سحر مهرگان نیک را می توان یکی از بهترین انواع دمنوش ها دانست چرا که می تواند در کمترین زمان ممکن اندامی متناسب برای شما به ارمغان آورد. آشنایی داشتن با نحوه استفاده دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک سبب خواهد شد تا بتوانید به صورت صحیح از این دمنوش استفاده کرده و بهترین نتیجه را از آن شاهد باشید. طرز استفاده دمنوش لاغری سحر به گونه ای است که ابتدا باید مقداری از این دمنوش را در داخل مقداری آب جوش ریخته و منتظر بمانید تا به خوبی دم بکشد و پس از ۱۰ دقیقه می توانید از این دمنوش استفاده کنید. بسیاری این سوال را دارند که ایا دمنوش لاغری سحر لاغر میکند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان به دلیل کیفیت بالایی که دارد می تواند در کمترین زمان ممکن شما را به وزن ایده آلتان برساند. این دمنوش کاملا به صورت گیاهی تهیه شده و به همین دلیل به هیچ وجه ضرر و زیانی به بدن شما وارد نخواهد کرد و می توانید به دفعات مکرر از آن استفاده کنید.

تصویر۲

 

انواع دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک

به نظر شما ایا دمنوش لاغری سحر خوب است؟ دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از تازه ترین مواد اولیه تهیه شده است و به همین دلیل هیچگونه عیب و ایرادی برای این دمنوش نمی توان ذکر کرد. دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک در انواع مختلفی عرضه شده که هر یک از انواع آن ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهد داشت. یکی از انواع این دمنوش را می توان نمونه فله ای آن دانست که این دمنوش همانطور که از نام آن پیداست به صورت کیلویی به فروش می رسد و می توانید به مقدار مورد نظر خود اقدام به خرید دمنوش نمایید. یکی دیگر از انواع دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک را می توان نمونه تی بگی آن دانست که این محصول همانطور که از نام آن پیداست در داخل تی بگ ها بسته بندی شده و نحوه دم کردن این محصول بسیار ساده تر خواهد بود و می توانید با قرار دادن تی بگ دمنوش در داخل یک لیوان آب جوش آن را میل کنید.

تصویر۳

 

دمنوش لاغری سحر نظرات

توجه کردن به میزان فروش و همچنین نظرات کاربران دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان سبب خواهد شد که بتوانید از کیفیت محصول آشنایی پیدا کنید و در این رابطه باید گفت: دمنوش لاغری شرکت سحر توانسته نظر تمامی مصرف کنندگان را به خود جلب نماید و به همین دلیل باید بدانید که کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و به همین دلیل می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. هر یک از کاربران نوع خاصی از محصول را پسند کرده اند. برای مثال برخی نمونه تی بگی و برخی نمونه فله ای این محصول را پسندیده اند.

 

منبع نوشته های بالا



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

قهوه فوری لاته دکتر بیز یکی از محصولات پر فروش شرکت بیز می باشد. با خرید قهوه لاته بیز همراه با پودر قارچ گانودرما می توانید سلامت و ایمنی بدن خود را تقویت کنید.

قهوه فوری لاته را همراه با گانودرما تجربه کنید
یکی از نوشیدنی های گرم پر طرفدار قهوه لاته بیز می باشد. این قهوه با طعم و تست خاصی که دارد رضایت همگان را جلب کرده است. تمایل افراد به استفاده از این نوع قهوه باعث شده است که قهوه لاته دکتر بیز در اختیار علاقمندان قرار بگیرد و بتوانند خود به راحتی آن را درست کنند. از ویژگی های این نوع قهوه می توان به ترکیبات آن اشاره داشت که با ترکیب با قارچ گانودرما، خواص قهوه لاته بیز​ را دو چندان کرده است. در ادامه بیشتر با این نوشیدنی گرم آشنا می شویم.

 

قهوه فوری کافه لاته دکتر بیز

قهوه لاته چیست؟
قهوه لاته یا کافه لاته همانطور که از نام آن مشخص است، نوشیدنی گرمی بر پایه قهوه می باشد. خاستگاه این نوشیدنی دلچسب، اروپا می باشد و هنوز هم از نوشیدنی های مورد توجه و علاقه افراد می باشد. این نوع قهوه از ترکیب قهوه و شیر با میزان مشخصی تهیه می شود. در قهوه لاته از نسبت 30 به 180 قهوه اسپرسو و شیر استفاده می شود. یعنی 30 میل قهوه اسپرسو و 180 میل شیر در آن استفاده می شود. همچنین فوم شیری که برای آن استفاده می شود از میزان صفر تا 5 میل می باشد که بسته به سفارش فرد تعیین می شود. شیری که در قهوه لاته مورد استفاده قرار می گیرد شیر بخار داده شده است و فوم مورد استفاده بسیار مهم می باشد و در طعم دهی به این قهوه نقش اساسی را بازی می کند.

 

قهوه لاته گانودرما دکتر بیز

 

گانودرما چیست؟
گانودرما نوعی قارچ است که خاستگاه آن چین بوده و از حدود 2000 سال پیش در این کشور مورد استفاده قرار می گرفته است. این قارچ یکی از قارچ های کمیاب و گران قیمت در آن زمان بوده است و اشراف و خاندان سلطنتی تنها مجاز به استفاده از این قارچ گانودرما بودند. این قارچ به قارچ جاودانگی نیز شهرت داشت. خواص فوق العاده ای که این قارچ داشت و برای سلامتی فرد بسیار مفید بود، باعث چنین نامگذاری برای آن شده است. بعد از مدتی کشت این نوع قارچ در کشور چین رواج بیشتری یافت و به کشورهای دیگر آسیایی و بعد اروپایی گسترش یافت و از خواص آن در داروها استفاده شد. البته ذکر این نکته لازم است که این نوع قارچ در هر محیطی قابل رشد نیست و تنها 4 کشور است که توانسته این نوع قارچ را در تولید انبوه تولید کنند که ایران نیز یکی از کشورها می باشد.

 

کافه لاته گانودرما بیز

خواص قارچ گانودرما چیست؟
اما چرا این چنین مورد توجه واقع شده است؟ از جمله خواصی که برای قهوه لاته قارچ گانودرما این نوع قارچ درمانگر می توان بیان کرد این است که این قارچ در سلامت قلب و عروق بسیار موثر می باشد و جریان خون را بهبود می دهد و اکسیژن رسانی به بافت ها را موجب می شود. همچین باعث کاهش فشار خون می شود. این قارچ برای گوارش و پاکسازی کبد و جلوگیری و درمان کبد چرب و بیماری های مربوط به کبد بسیار موثر می باشد. این گیاه قابلیت دفع سموم از بدن را دارد و بیماری های کلیوی را نیز بهبود می بخشد. اگر شما دچار آلرژی باشید با مصرف این قارچ می توانید درمان شوید. وجود آنتی اکسیدان موجود در گانودرما باعث می شود که خاصیت ضد سرطانی نیز داشته باشد. مصرف این نوع قارچ باعث بازسازی سلول های پوستی و جوان سازی و شاداب شدن پوست و موی فرد می شود. به همین خاطر است که به این گیاه، گیاه جان افزار و اکسیر جوانی نیز گفته می شود.

 

قیمت قهوه فوری لاته دکتر بیز

 

موارد مصرف قارچ گانودرما
قارچ گانودرما، قارچی به رنگ قرمز می باشد و بر خلاف قارچ های مصرفی دیگر دارای بافت سختی می باشد و از این رو مصرف آن به طور مستقیم باعث آسیب به سیستم گوارشی می شود و نه تنها درمانگر نمی باشد، بلکه مضر نیز هست. از این رو این قارچ را به شیوه های مختلفی مورد مصرف قرار می دهند و بسته به نوع خواسته فرد در مورد استفاده از آن، شکل مصرف هم متفاوت می باشد. برای مثال در مورد پوست امروزه به راحتی می توان از صابون های حاوی عصاره این قارچ استفاده کرد. عموما این قارچ را به صورت پودر شده مورد استفاده قرار می دهند و از آن در طبخ غذا و یا مصرف آن به صورت تنها استفاده می شود.

 

خرید قهوه فوری لاته دکتر بیز

 

یکی از بهترین راه های مصرف استفاده از قارچ گانودرما، مصرف آن همراه با نوشیدنی های گرم است که به راحتی این پودر در آن قابل حل شدن باشند. از این رو می توانید این قارچ را تهیه و پودر کرده و همراه با نوشیدنی گرم خود نوش جان کنید و اثرات مصرف آن را شاهد باشید.

قهوه لاته گانودرما چیست؟
همانطور که گفته شد، یکی از بهترین راه های مصرف قارچ گانودرما، مصرف آن با نوشیدنی های گرم است. یکی از بهترین نوشیدنی های گرمی که می توان این قارچ را با آن مصرف کرد، قهوه است. قهوه لاته قارچ گانودرما، قهوه ای است که علاوه بر پودر قهوه، دارای پودر گانودرما نیز می باشد و به نسبت مناسبی که طعم قهوه را تغییر ندهد در آن وجود دارد. قهوه ی لاته گانودرما امروزه با توجه به خواص کشف شده ای که این دو گیاه دارند، هم دانه های قهوه و هم قارچ گانودرما، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شرکت های بسیاری در این زمینه به تولید و عرضه قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما فعالیت دارند. یکی از برندهای شناخته شده و محبوب در ایران، برند بیز می باشد و قهوه لاته گانودرما دکتر بیز یکی از محصولات خاص و پر طرفدار این برند می باشد.

 

فروشگاه پرشین خرید

 

 



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

بهترین زمان مصرف قهوه فوری لاته دکتر بیز

قهوه فوری لاته دکتر بیز یکی از بهترین و بی نظیرترین محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی دمنوش لاغری می باشد که با داشتن طعم بسیار جالب خود توانسته است توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جذب کند. بهترین زمان مصرف قهوه لاته گانودرما بستگی به میل و علاقه شما دارد که می توانید اول صبح به شکل ناشتا یا در آخر شب مورد استفاده قرار داده و تاثیرات و خواص بی نظیر آن را در کوتاه ترین زمان ممکن مورد مشاهده قرار دهید. شما می توانید صبح خود را با نوشیدن این محصول لذیذ شروع کرده و یک روز بسیار پر انرژی و شادابی شروع کنید تا بتوانید به راحتی از پس کارهای روزمره گی خود بر بیاید و احساس خستگی نداشته باشید. اگر قرار است در آینده نزدیک به یک مصاحبه کاری دعوت شوید بهتر می باشد که از چند روز قبل، اقدام به نوشیدن این نوشیدن بی نظیر داشته و از استرس و اضطراب خود بکاهید. روزی پر از انرژی را با نوشیدن یک فنجان قهوه لاته گانودرما تجربه کنید.

فواید قهوه لاته قارچ گانودرما

ترکیب شدن شیر با قهوه را کافه لاته می گویند که لاته در زبان ایتالیایی به معنای شیر قهوه بوده و با نوشیدن آن می توانید طعمی بسیار لذیذ و خامه ای را از یک قهوه خوش طعم به دست بیاورید. امروزه مصرف و استفاده از قهوه لاته قارچ گانودرما بسیار افزایش یافته است که بالاترین میزان مصرف آن را می توان در کشور خود و خاورمیانه مشاهده نمود. یکی از مهمترین عواملی که باعث شده است قهوه لاته گانودرما از محبوب ترین نوشیدنی ها در سال های اخیر به شمار بیاید، خواص و فواید بی نظیر ین محصول شگفت انگیز می باشد که از مهم ترین فواید قهوه لاته گانودرما می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– تاثیر بسیار شگفت انگیز در لاغری و از بین بردن چربی های اضافه در بدن

– تاثیر بی نظیر در کاهش استرس و اضطراب

– تمدد اعصاب و روان افراد

– تقویت قوای جسمی و جنسی افراد

– ایجاد انرژی و شادابی بسیار بی نظیر در افراد

– از بین بردن رفلاکس معده

– افزایش شیر مادران

توجه داشته باشید که شما نیز می توانید با استفاده و خرید این محصول شگفت انگیز می توانید از تمام این فواید بهره مند شده و در کوتاه ترین زمان ممکن به وزن و تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کنید.

یکی از مهمترین ویژگی های قهوه لاته گانودرما، مصرف آسان و سریع این محصول می باشد چرا که شما می توانید محتوای یکی از بسته های این محصول را در یک فنجان آب جوش اضافه کرده و آن را به هم بزنید تا بتوانید از این طریق یکی از بهترین و لذیذترین نوشیدنی موجود در فروشگاه ما را میل کنید. همچنین بر روی بسته بندی های این محصول نیز می توانید نحوه و طرز مصرف قهوه گانودرما لاته را مورد مطالعه خود قرار داده و به راحتی این نوشیدنی بسیار جذاب را تهیه و خریداری کنید. این محصول با داشتن پروتئین موجود در خود می تواند بهترین تاثیر را در سلامتی افراد داشته باشد. شما می توانید از این نوشیدنی بسیار جذاب در تمام دورهمی ها و مهمانی های خود نیز استفاده نموده و یک روز به یادماندنی و پر انرژی را به همراه دوستان خود تجربه کنید. در هنگام خرید این محصول می توانید بسته های بسیار متنوع آن را خریداری کرده و به مدت بسیار طولانی اقدام به استفاده از این محصول داشته باشید تا از تمام ویژگی های آن نیز بهره مند شوید.

 

بهترین قهوه لاته گانودرما

اگر به دنبال خرید بهترین و با کیفیت ترین قهوه لاته گانودرما هستید می توانید از وب سایت پیش روی خود اقدام لازم را انجام دهید و یکی از بهترین انواع قهوه گانودرما را تهیه و خریداری نمایید. توجه داشته باشید که بهترین نوع این محصول، دارای ترکیبات حاوی قهوه فوری، پودر گانودرما لوسیدوم، پنتاسدیم تری فسفات، سیلیکون دی اکسید و غیره می باشد و شما نیز میتوانید هنگام مصرف این محصول به این ترکیبات توجه داشته باشید. بهترین و بی نظیرترین این محصول را می توانید از وب سایت اینترنتی پیش روی خود تهیه و خریداری کنید و به شکل منظم روزانه مورد استفاده قرار دهید تا بتوانید تاثیرات شگفت انگیز این محصول را تجربه کرده و لذت نوشیدن یکی از بهترین و لذیذترین نوشیدنی های فروشگاه ما را به دست بیاورید. در سال های اخیر با توجه به ویژگی های بی نظیر این محصول شاهد افزایش فروش قهوه لاته گانودرما هستیم که این موضوع نشان از محبوبیت قهوه مذکور در میان مردم بوده و بی شک توجه و رضایت مصرف کنندگان را به سوی خود جذب کرده است. اگر شما نیز علاقه مندی خاصی را به قهوه و فرآورده های آن دارید، قهوه لاته گانودرما می تواند بهترین نوشیدنی برای شما باشد.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خواص سیر سیاه برای زگیل تناسلی

خواص سیر سیاه برای زگیل تناسلی تنها یکی از فواید بیشمار این گیاه ارزشمند و مغذی برای درمان طبیعی این مشکل انسان به حساب می آید. بعبارت دیگر، سیر سیاه به دلیل خواص ضد ویروسی خود می تواند تاثیر بسزایی بر روی کاهش سرایت این ویروس به سایر بخش ها و درمان آن داشته باشد. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر اما مفید در خصوص فواید و خاصیت سیر سیاه در برطرف کردن مشکلات نظیر زگیل تناسلی و … برای شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ همراه ما باشید .

سیر سیاه برای زگیل تناسلی

آشنایی با سیر سیاه
گیاه یا ماده خوراکی سیر از خواص بیشماری برای سلامتی بدن انسان برخوردار بوده و این گیاه را میتوان به دو صورت سیر سفید یا خام و یا سیر سیاه از بازار تهیه کرد. در حقیقت اگر سیر سفید معمولی را تحت شرایطی خاصی که میزان دما و رطوبت کاملا کنترل شده،قرار دهیم بعد از حدود 60 الی 90 روز در اثر فرایند تخمیر بافت این گیاه به حالت ژله ای و نرم تبدیل گشته و همچنین ظاهری آن به رنگی تیره و سیاه درمی آید. سیر سیاه از طعمی شیرین و مزه ای شبیه به میوه بهشتی انجیر برخوردار بوده و سرشار از مواد و ویتامین های ارزشمندی برای سلامتی انسان می باشد. بد نیست که بدانید بوی این سیر بخاطر فرایند تخمیر از بین رفته و بخاطر خواص بیشمار خود نظیر ضد باکتری و ضد قارچی با انواع بیماری ها و ویروسهای موجود در بدن انسان مبارزه میکند.

سیر سیاه شرکت بیز

خواص سیر سیاه برای زگیل تناسلی
همانطور که اشاره شد؛ خواص سیر سیاه برای زگیل تناسلی و درمان بسیاری از مشکلات انسان بر کسی پوشیده نیست و از گذشته ها دور تا به امروز، انسان ها از این گیاه پر فایده برای درمان بسیاری از مشکلات خود کمک میگیرند. به طور مثال مبارزه با عفونت های ویروسی از جمله خواص سیر سیاه برای زگیل تناسلی به شمار آمده و میتوان به شیوه های مختلف از این گیاه برای درمان این نوع مشکل خود استفاده کرد. زگیل از جمله بیماریهای عفونی – ویروسی به شدت مسری است که هیچگونه دردی نداشته و در صورت بی توجهی فرد نسبت به درمان آن ممکن است که از ناحیه تناسلی به سایر قسمت های بدن نیز سرایت کند.از همین رو میتوان گفت که درمان طبیعی این مشکل با سیر سیاه که فاقد هر گونه عوارضی میباشد به دلیل خاصیت آنتی باکتریال و ضد ویروسی آن مناسب ترین راهکار ممکن به شمار می آید.

سیر سیاه اصل

طریقه استفاده سیر سیاه برای زگیل تناسلی
افراد به منظور بهره مندی از خواص موثر سیر سیاه در جهت درمان زگیل تناسلی و جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس عفونی به سایر قسمت بدن می توانند حبه های آن را به صورت خرده شده را به مدت 20 دقیقه بر روی ناحیه ای که دچار آسیب شده قرار دهند و سپس این ناحیه را به خوبی بشورند. با تکرار این عمل تا یک هفته به صورت دوبار در روز میتوانید به خوبی شاهد تاثیر ضد قارچ و ویروس سیر سیاه باشید؛ به طوری که زگیل های ناحیه تناسلی در اثر خاصیت سوزانده سیر تبدیل به تاول شده و سپس بهبود پیدا می کنند. مصرف فراورده های مختلف این گیاه نظیر کپسول یا قرص آن و همچنین پودر سیر سیاه و … می تواند در درمان زگیل تناسلی موثر واقع شود.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز، محصولی فوق العاده با خواص بی نظیر قارچ گانودرما است.

قهوه سوپریم دکتر بیز، یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جنسینگ،گانودرما لوسیدوم یکی از محبوب ترین نوشیدنیها در دنیا می باشد. قهوه سوپریم یک کافی بسیار سبک و ملایم وبا طعم خامه ای و متوسط شیرین است . این قهوه برای انرژی زایی در هر زمان از روز می باشد.

گانودرما سوپریم تشکیل شده است قهوه عربیکا گانودرما جنسینگ، خرنوب شیرین کننده طبیعی و خامه زده شده ی گیاهی که علاوه بر انرژی بخشی خاصیت درمانی نیز دارد گانودرما علاوه بر انرژی بخشی فوق العاده برای بهبود و پیشگیری از سرطان استفاده می شود .

انرژی جسمی و جنسی را بالا برده و برای کسانی که ناتوانی جنسی و یا ناباروری دارند بسیار مفید می باشد گانودرما برای درمان دردهای عضلانی و روماتیسمی و درمان انواع دیسک ها مورد استفاده قرار می گیرد و فرآیند بهبود را تسریع می بخشد قهوه گانودرما سوپریم هم به واسطه داشتن جنسینگ برای ورزشکاران بسیار مفید است و چربی سوزی و عضله سازی بدون بازگشت و بدون عوارض جانبی دارد سوپریم مانند کورتون عمل کرده و بافت های آسیب دیده بدن را ترمیم می کند اما هیچ کدام از عوارض جانبی کورتون را ندارد و در درازمدت می‌تواند عوارض ناشی از مصرف کورتون در بدن را از بین ببرد.

گانودرما سوپریم برای کسانی که بیماری ام اس دارند بسیار مفید است انرژی بدن او را تامین کرده و با تأثیر بر روی اعصاب آرامش و تعادل را به بیمار بازمی‌گرداند گانودرما سوپریم دوران یائسگی را به تعویق انداخته و کسانی را که در دوران یائسگی هستند عوارض آن را کاهش داده و از گرگرفتگی استرس و ناراحتی اعصاب و دردهای عضلانی کاهش داده و به خاطر داشتن کلسیم بالا پوکی استخوان را درمان و تراکم استخوان را بالا میبرد .

گانودرما سوپریم برای کسانی که مشکل آسم یا نارسایی ریوی دارند کمک به درمان آنها کرده و با مصرف روزانه این محصول بافت‌های ریه را ترمیم کرده و تمام رسوبات موجود در ریه را از بین برده و بافت را بازسازی میکند. گانودرما سوپریم به واسطه داشتن ژرمانیوم غلظت خون را تنظیم کرده و جریان خون را شدت می بخشد خون با شدت بیشتری به تمام اعضای بدن رسیده و تعادل بدن و حافظه را تقویت می کند و هوشیاری را افزایش می دهد خون با شدت بیشتری به اندام های تناسلی می‌رسد و عملکرد س** را بالا برده و تمایل به س** را بیشتر می کند.

قهوه گانودرما سوپریم آب میان بافتی مفاصل را ترمیم کرده و حرکت استخوان ها را بیشتر راحت‌تر می‌کند صدای ناشی از خشکی زانو و آرنج و مچ را از بین میبرد گانودرما سوپریم برای کسانی که بیماری پارکینسون دارند بسیار مفید می باشد و با و با تولید سلولهای مغزی و لرزش بدن را کاهش داده و با تأثیر بر روی سیستم عصبی بدن این بیماری را کنترل و بهبود می بخشد .

گانودرما سوپریم برای زیبایی پوست و پرپشت شدن مو و کاهش ریزش مو بسیار مفید است و با تأثیر بر روی فولیکول های مو و سلولهای پوست کار خونرسانی به پوست و مو را انجام می‌دهد .

گانودرما سوپریم طعم لذیذ قهوه عربیکا با خامه گیاهی همراه با گانودرما تامین ثبت آن تلخ و دلنشین به قهوه داده و برای درمان پوکی استخوان و غضروف سازی و درمان بیماری های اعصاب و درمان میگرن از آن استفاده می شود.

خانم‌هایی که عوارض قاعدگی و یائسگی دارند می توانند از این محصول استفاده کرده و عوارض آن را کاهش دهند صفر هم انرژی جسمی و جنسی را بالا برد و توان آدمها را برای انجام هایی انجام کارها بالا بردن عملکرد س** را بالا برده و ناتوانی های جنسی و ناتوانی و ناباروری را از بین می برد .

تحرک و جهت اسپرم را زیاد می کند چربی سوز چربی های دور تخمدان را از بین برده و حاملگی به صورت طبیعی صورت می‌گیرد پوکی استخوان و تحلیل غضروف و آب میان بافتی را ترمیم می کند و برای لاغری و افرادی که شکستگی های بسیار دارند بسیار مفید است . سوپریم این نوشیدنی انرژی زا بسیار محرک می باشد بدون عوارض جانبی و حتی عوارض جانبی داروها و مواد شیمیایی که قبلا وارد بدن شده است را از بدن دفع می کند و بدن را پاکسازی می نماید جریان خون را سریع تر کرده و به واسطه سرعت بیشتر خون در بدن عملکرد اعضای بدن را سریع تر می کند هوشیاری و انرژی بیشتری می دهد و حس جوانی را بهتر تجربه می کنید کافه سوپریم به واسطه داشتن آنتی هیستامین قوی تمام هیستامین های بدن را دفع کرده و حساسیت های فصلی را از بین می برد و آنتی هیستامین بسیار قوی می باشد که به صورت طبیعی هیستامین ها را دفع می کند .

تاثیرات مصرف گانودرما بر روی ورزشکاران و بدنسازان :

قهوه سوپریم گانودرما به واسطه داشتن ژرمانیوم گردش خون را سریعتر کرده و اکسیژن رسانی و چربی سوزی بیشتری انجام می دهد و متابولیسم بدن را بهتر انجام می دهد . گانودرما سوپریم عضله‌سازی در بدن را افزایش می دهد و چربی سوزی قویتری دارد و چربیها را تبدیل به عضله می کند ماهیچه های قلب را تقویت کرده و پمپاژ خون سریع تر و بهتر انجام می‌شود .

کبد ورزش کاران به واسطه استفاده از مکمل های زیاد چرب شده و حس خستگی و کسالت در ورزشکاران افزایش می‌یابد . گانودرما کبد را پاکسازی کرده و انرژی بدن را افزایش می دهد و سیستم تنفسی را تقویت کرده و تنفس سریع تر انجام می شود . با گانودرما حس شادابی و نشاط و سلامتی را به ارمغان بیاورید و همچنین گانودرما سوپریم عضله سازی و چربی سوزی بدون عوارض جانبی مکمل های شیمیایی را در بدن انجام می دهد .

 

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز، محصولی فوق العاده با خواص بی نظیر قارچ گانودرما است.

قهوه سوپریم دکتر بیز، یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جنسینگ،گانودرما لوسیدوم یکی از محبوب ترین نوشیدنیها در دنیا می باشد. قهوه سوپریم یک کافی بسیار سبک و ملایم وبا طعم خامه ای و متوسط شیرین است . این قهوه برای انرژی زایی در هر زمان از روز می باشد.

گانودرما سوپریم تشکیل شده است قهوه عربیکا گانودرما جنسینگ، خرنوب شیرین کننده طبیعی و خامه زده شده ی گیاهی که علاوه بر انرژی بخشی خاصیت درمانی نیز دارد گانودرما علاوه بر انرژی بخشی فوق العاده برای بهبود و پیشگیری از سرطان استفاده می شود .

انرژی جسمی و جنسی را بالا برده و برای کسانی که ناتوانی جنسی و یا ناباروری دارند بسیار مفید می باشد گانودرما برای درمان دردهای عضلانی و روماتیسمی و درمان انواع دیسک ها مورد استفاده قرار می گیرد و فرآیند بهبود را تسریع می بخشد قهوه گانودرما سوپریم هم به واسطه داشتن جنسینگ برای ورزشکاران بسیار مفید است و چربی سوزی و عضله سازی بدون بازگشت و بدون عوارض جانبی دارد سوپریم مانند کورتون عمل کرده و بافت های آسیب دیده بدن را ترمیم می کند اما هیچ کدام از عوارض جانبی کورتون را ندارد و در درازمدت می‌تواند عوارض ناشی از مصرف کورتون در بدن را از بین ببرد.

گانودرما سوپریم برای کسانی که بیماری ام اس دارند بسیار مفید است انرژی بدن او را تامین کرده و با تأثیر بر روی اعصاب آرامش و تعادل را به بیمار بازمی‌گرداند گانودرما سوپریم دوران یائسگی را به تعویق انداخته و کسانی را که در دوران یائسگی هستند عوارض آن را کاهش داده و از گرگرفتگی استرس و ناراحتی اعصاب و دردهای عضلانی کاهش داده و به خاطر داشتن کلسیم بالا پوکی استخوان را درمان و تراکم استخوان را بالا میبرد .

گانودرما سوپریم برای کسانی که مشکل آسم یا نارسایی ریوی دارند کمک به درمان آنها کرده و با مصرف روزانه این محصول بافت‌های ریه را ترمیم کرده و تمام رسوبات موجود در ریه را از بین برده و بافت را بازسازی میکند. گانودرما سوپریم به واسطه داشتن ژرمانیوم غلظت خون را تنظیم کرده و جریان خون را شدت می بخشد خون با شدت بیشتری به تمام اعضای بدن رسیده و تعادل بدن و حافظه را تقویت می کند و هوشیاری را افزایش می دهد خون با شدت بیشتری به اندام های تناسلی می‌رسد و عملکرد س** را بالا برده و تمایل به س** را بیشتر می کند.

قهوه گانودرما سوپریم آب میان بافتی مفاصل را ترمیم کرده و حرکت استخوان ها را بیشتر راحت‌تر می‌کند صدای ناشی از خشکی زانو و آرنج و مچ را از بین میبرد گانودرما سوپریم برای کسانی که بیماری پارکینسون دارند بسیار مفید می باشد و با و با تولید سلولهای مغزی و لرزش بدن را کاهش داده و با تأثیر بر روی سیستم عصبی بدن این بیماری را کنترل و بهبود می بخشد .

گانودرما سوپریم برای زیبایی پوست و پرپشت شدن مو و کاهش ریزش مو بسیار مفید است و با تأثیر بر روی فولیکول های مو و سلولهای پوست کار خونرسانی به پوست و مو را انجام می‌دهد .

گانودرما سوپریم طعم لذیذ قهوه عربیکا با خامه گیاهی همراه با گانودرما تامین ثبت آن تلخ و دلنشین به قهوه داده و برای درمان پوکی استخوان و غضروف سازی و درمان بیماری های اعصاب و درمان میگرن از آن استفاده می شود.

خانم‌هایی که عوارض قاعدگی و یائسگی دارند می توانند از این محصول استفاده کرده و عوارض آن را کاهش دهند صفر هم انرژی جسمی و جنسی را بالا برد و توان آدمها را برای انجام هایی انجام کارها بالا بردن عملکرد س** را بالا برده و ناتوانی های جنسی و ناتوانی و ناباروری را از بین می برد .

تحرک و جهت اسپرم را زیاد می کند چربی سوز چربی های دور تخمدان را از بین برده و حاملگی به صورت طبیعی صورت می‌گیرد پوکی استخوان و تحلیل غضروف و آب میان بافتی را ترمیم می کند و برای لاغری و افرادی که شکستگی های بسیار دارند بسیار مفید است . سوپریم این نوشیدنی انرژی زا بسیار محرک می باشد بدون عوارض جانبی و حتی عوارض جانبی داروها و مواد شیمیایی که قبلا وارد بدن شده است را از بدن دفع می کند و بدن را پاکسازی می نماید جریان خون را سریع تر کرده و به واسطه سرعت بیشتر خون در بدن عملکرد اعضای بدن را سریع تر می کند هوشیاری و انرژی بیشتری می دهد و حس جوانی را بهتر تجربه می کنید کافه سوپریم به واسطه داشتن آنتی هیستامین قوی تمام هیستامین های بدن را دفع کرده و حساسیت های فصلی را از بین می برد و آنتی هیستامین بسیار قوی می باشد که به صورت طبیعی هیستامین ها را دفع می کند .

تاثیرات مصرف گانودرما بر روی ورزشکاران و بدنسازان :

قهوه سوپریم گانودرما به واسطه داشتن ژرمانیوم گردش خون را سریعتر کرده و اکسیژن رسانی و چربی سوزی بیشتری انجام می دهد و متابولیسم بدن را بهتر انجام می دهد . گانودرما سوپریم عضله‌سازی در بدن را افزایش می دهد و چربی سوزی قویتری دارد و چربیها را تبدیل به عضله می کند ماهیچه های قلب را تقویت کرده و پمپاژ خون سریع تر و بهتر انجام می‌شود .

کبد ورزش کاران به واسطه استفاده از مکمل های زیاد چرب شده و حس خستگی و کسالت در ورزشکاران افزایش می‌یابد . گانودرما کبد را پاکسازی کرده و انرژی بدن را افزایش می دهد و سیستم تنفسی را تقویت کرده و تنفس سریع تر انجام می شود . با گانودرما حس شادابی و نشاط و سلامتی را به ارمغان بیاورید و همچنین گانودرما سوپریم عضله سازی و چربی سوزی بدون عوارض جانبی مکمل های شیمیایی را در بدن انجام می دهد .

 

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

ارزان ترین قهوه ایرانی
در عصر حاضر با توجه به گسترش اینترنت و جستجو در وب سایت های مختلف، علاقمندان به قهوه، به این موضوع پی برده اند که مرغوب ترین و ارزان ترین قهوه باکیفیت در بازار، قهوه سوپریم با قارچ گانودرما است که می شود آن را به آسانی از طریق فروشگاه های آنلاین معتبر به دست آورد.

زیرا به دلیل ارتباط مستقیمی که نمایندگان فروش اینترنتی این محصول با دفتر فروش شرکت دکتر بیز دارند نمونه های مختلف قهوه گانودرما سوپریم بیز را بدون واسطه در کمترین نرخ بازار به دست مشتریان خواهند رساند. در واقع قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز به دلیل فروش مستقیم از کمپانی به مشتریان در پایین ترین نرخ عرضه می شود.

انواع قهوه های گانودرما

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز در فروشگاه آنلاین
اگر قصد خرید قهوه سوپریم قارچ گانودرما و یا خرید قهوه سبز گانودرما را دارید بدون هیچ دغدغه ای بهتر است برای بهره بردن از خواص قارچ گانودرما، گزینه خرید قهوه گانودرما سوپریم بیز را انتخاب نمایید. زیرا با خرید این محصول و تهیه یک نوشیدنی ساده می توانید طیف گسترده ای از خواص قارچ گانودرما، گیاه جینسینگ و میوه خرنوب را مورد استفاده خود قرار دهید. بدون شک با خرید گانودرما سوپریم بهترین قهوه ایرانی را انتخاب کرده اید.

در خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر، قیمت قهوه سوپریم قارچ گانودرما به دلیل حذف واسطه ها و عرضه مستقیم بسیار مناسب خواهد بود. علاوه بر مناسب بودن قیمت قهوه گانودرما سوپریم، خرید آنلاین و اینترنتی، روشی مناسب برای دسترسی آسان به این محصول می باشد. از طرفی دیگر با پرداخت مناسب ترین نرخ به عنوان قیمت قهوه سوپریم گانودرما بیز و خرید این نوشیدنی فوق العاده، محصولی اصل و ارگانیک را برای خود تهیه کرده اید.

جهت اطلاعات بیشتر به سایت مرجع مراجعه کنید

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز از بی نظیرترین محصولات این شرکت به شمار می رود. در ترکیبات قهوه فوری سوپریم دکتر بیز گیاه خرنوب و جنسینگ نیز وجود دارد.

فواید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

یکی از بی نظیر ترین محصولات دکتر بیز که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد، قهوه فوری سوپریم دکتر بیز می باشد. این محصول با ترکیبات منحصر به فردی که دارد، دارای خواص زیادی می باشد که اگر شما هم قصد خرید آن را دارید بهتر است ابتدا با خواندن این مقاله، با خواص آن آشنا شوید.

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز
قارچ گانودرما دارویی است که دارای ارزش زیادی می باشد و در دنیای امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جالب است بدانید برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این قارچ به صورت فرآوری شده با قهوه تولید شده که این محصول از محصولات کمپانی بزرگ دکتر بیز می باشد. قهوه فوری سوپریم دکتر بیز یا کافه سوپریم گانودرما، یکی از محصولات بی نظیر می باشد که دارای گواهینامه های معتبر داخلی و بین‌ المللی است که نشان دهنده کیفیت محصول می باشد. این قهوه با ترکیبات معجزه ‌آسایی که دارد فواید متعددی دارد. از این رو مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

 

 

مواد تشکیل دهنده قهوه سوپریم

در تهیه قهوه فوری سوپریم مشاهده می شود که در کنار قهوه از جنسینگ و خرنوب نیز استفاده شده است که این موارد موجب دو چندان شدن خواص این قهوه می‌ شود. به طوری که لازم است بدانید جنسینگ گیاهی ارزشمند با طبع گرم و خشک بوده و خواص فراوانی دارد. همچنین گیاه خرنوب نیز دیگر ماده تشکیل دهنده قهوه سوپریم می باشد که طعمی مانند عسل و بسیار شیرین داشته و خواص زیادی دارد.

قهوه سوپریم با قارچ گانودرما

 

 

فواید مصرف این قهوه چیست؟
از آنجایی که در تولید قهوه سوپریم دکتر بیز علاوه بر قهوه از گیاهان دیگری نیز استفاده شده است، طبیعتا فواید مصرف آن را دو چندان کرده است. جالب است بدانید بسیاری از ورزشکاران در میان انواع قهوه های گانودرما، قهوه فوری سوپریم دکتر بیز را انتخاب می کنند زیرا این قهوه مغذی و خامه ای بسیار عضله ساز است و با وجود اینکه منجر به افزایش قدرت جسمی می شود، برای این افراد مناسب خواهد بود.

همچنین از دیگر فواید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز می توان به کاهش اضطراب و افزایش انرژی اشاره نمود زیرا این نوشیدنی کافئین دار می ‌تواند در این زمینه نیز خواص درمانی داشته باشد. افرادی که دارای دیابت هستند نیز می ‌توانند از این قهوه استفاده کنند زیرا همانطور که گفته شد شیرین‌ کننده ای کاملا طبیعی در آن استفاده شده و با این حال منجر به کنترل دیابت و قند خون می شود.

همچنین قهوه سوپریم گانودرما برای جوان سازی پوست، تقویت و افزایش رشد مو و ناخن، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش کلسترول، افزایش تعداد گلبول های سفید برای پیشگیری و درمان انواع سرطان ها، درمان سردرد های شدید میگرنی، بهبود عملکرد غده تیروئید، درمان پیسی و بسیاری از موارد دیگر موثر است.

 

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%84%d8%a7%d8%aa%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2-2/



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد